• 15-06-2023, 21:22:08
    #10
    Geçmiş olsun Allah'ın izniyle bir şey olmaz. Annemgilinde var iki veya üç defa üçüncü kattan düştü çok şükür bir şey olmadı. Birkaç gün sersemliyorlar ama tekrar alışana kadar kendi haline bırakın. Bir de file aldım onu taktık şuan istese de atlayamıyor.
  • 15-06-2023, 21:22:59
    #11
    Hocam kediler doğası gereği hep 4 ayak üzerine rahat düserler.Şaka değil bunun sebebi fizikten eylemsizlik prensibinden kaynaklaniyor.Anca birkaç kirik ile kurtulacağini dusunuyorum.
  • 15-06-2023, 21:23:27
    #12
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun Allah'ın izniyle bir şey olmaz. Annemgilinde var iki veya üç defa üçüncü kattan düştü çok şükür bir şey olmadı. Birkaç gün sersemliyorlar ama tekrar alışana kadar kendi haline bırakın. Bir de file aldım onu taktık şuan istese de atlayamıyor.
    Hocam bizim terasın üstü kapalı değil, file işi olmaz. İnşallah hayata tutunur geri gelirse eve başka yöntemler düşüneceğiz.
  • 15-06-2023, 21:24:11
    #13
    Allahım şifa versin. İnşallah sapa sağlam çıkar veterinerden.
  • 15-06-2023, 21:36:17
    #14
    Geçmiş olsun benimde 15 senelik kedim vardı yaşlıydı 2. kattan düşmüştü kafasını çarptı sanırım düşerken sonra kaçtı o sersemlik ile 1 hafta kadar aradım heryeri bulamadım saklanmış bir yere kazan dairesine. 1-2 gün beni tanımıyordu o derece sonra tanıdı çok zayıflamıştı biraz toparlar gibi oldu ama hayvan hissetmiş olacak belkide aşırı bir şekilde sevgi göstermeye başladı son 2 gün sürekli boynuma dolanıp sarılırcasına duruyordu. sonra malesef kaybettim çok üzülmüştüm onun acısı beni çok etkiledi o gündür kedi evde beslemiyorum ama ne zaman dışarda kedi görsem hep besliyorum hergün balkonun önüne gelen kedilerim var birsürü hepsini besliyorum ama evde değil çünkü acı veriyor birşey olunca bağlanınca. İnş sizinkiye birşey olmaz insan evladı gibi bakıyor birşey olunca çok üzülüyor..
  • 15-06-2023, 21:37:42
    #15
    Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun benimde 15 senelik kedim vardı yaşlıydı 2. kattan düşmüştü kafasını çarptı sanırım düşerken sonra kaçtı o sersemlik ile 1 hafta kadar aradım heryeri bulamadım saklanmış bir yere kazan dairesine. 1-2 gün beni tanımıyordu o derece sonra tanıdı çok zayıflamıştı biraz toparlar gibi oldu ama hayvan hissetmiş olacak belkide aşırı bir şekilde sevgi göstermeye başladı son 2 gün sürekli boynuma dolanıp sarılırcasına duruyordu. sonra malesef kaybettim çok üzülmüştüm onun acısı beni çok etkiledi o gündür kedi evde beslemiyorum ama ne zaman dışarda kedi görsem hep besliyorum hergün balkonun önüne gelen kedilerim var birsürü hepsini besliyorum ama evde değil çünkü acı veriyor birşey olunca bağlanınca. İnş sizinkiye birşey olmaz insan evladı gibi bakıyor birşey olunca çok üzülüyor..
    Çok üzüldüm sizin kedinize. 15 sene kolay değildir. İnşallah sizin geçirdiğiniz vakit kadar bende geçirebilirim
  • 15-06-2023, 21:40:00
    #16
    Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok üzüldüm sizin kedinize. 15 sene kolay değildir. İnşallah sizin geçirdiğiniz vakit kadar bende geçirebilirim
    İnşallah daha çok uzun yıllar vakit geçirirsiniz ben küçük kardeşim ile beraber büyüdüler.. fotoğrafları hala duruyor hep benimle beraberdi..



    Şimdi sadece fotoğraflara bakıp anabiliyoruz malesef..

  • 15-06-2023, 21:41:17
    #17
    Çok geçmiş olsun. İyi haberlerinizi bekliyor olacağız. Allahın izniyle atlatır. İyileşti konusunu büyük bir umutla bekliyor olacağız. Dualarım dumanla. Arkadaşımın çok sevdiğim kedisinin başına benzer bir şey gelmişti. Onu hatırladım.
  • 15-06-2023, 21:46:11
    #18
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Geçmiş olsun