Kedim 4. Kattan Düştü :(
37
●2.700
- 15-06-2023, 21:22:59Hocam kediler doğası gereği hep 4 ayak üzerine rahat düserler.Şaka değil bunun sebebi fizikten eylemsizlik prensibinden kaynaklaniyor.Anca birkaç kirik ile kurtulacağini dusunuyorum.
- 15-06-2023, 21:23:27Hocam bizim terasın üstü kapalı değil, file işi olmaz. İnşallah hayata tutunur geri gelirse eve başka yöntemler düşüneceğiz.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2023, 21:36:17Geçmiş olsun benimde 15 senelik kedim vardı yaşlıydı 2. kattan düşmüştü kafasını çarptı sanırım düşerken sonra kaçtı o sersemlik ile 1 hafta kadar aradım heryeri bulamadım saklanmış bir yere kazan dairesine. 1-2 gün beni tanımıyordu o derece sonra tanıdı çok zayıflamıştı biraz toparlar gibi oldu ama hayvan hissetmiş olacak belkide aşırı bir şekilde sevgi göstermeye başladı son 2 gün sürekli boynuma dolanıp sarılırcasına duruyordu. sonra malesef kaybettim çok üzülmüştüm onun acısı beni çok etkiledi o gündür kedi evde beslemiyorum ama ne zaman dışarda kedi görsem hep besliyorum hergün balkonun önüne gelen kedilerim var birsürü hepsini besliyorum ama evde değil çünkü acı veriyor birşey olunca bağlanınca. İnş sizinkiye birşey olmaz insan evladı gibi bakıyor birşey olunca çok üzülüyor..
- 15-06-2023, 21:37:42Çok üzüldüm sizin kedinize. 15 sene kolay değildir. İnşallah sizin geçirdiğiniz vakit kadar bende geçirebilirimTs3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2023, 21:40:00İnşallah daha çok uzun yıllar vakit geçirirsiniz ben küçük kardeşim ile beraber büyüdüler.. fotoğrafları hala duruyor hep benimle beraberdi..Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi sadece fotoğraflara bakıp anabiliyoruz malesef..



