Geçmiş olsun Allah'ın izniyle bir şey olmaz. Annemgilinde var iki veya üç defa üçüncü kattan düştü çok şükür bir şey olmadı. Birkaç gün sersemliyorlar ama tekrar alışana kadar kendi haline bırakın. Bir de file aldım onu taktık şuan istese de atlayamıyor.