neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun Allah'ın izniyle bir şey olmaz. Annemgilinde var iki veya üç defa üçüncü kattan düştü çok şükür bir şey olmadı. Birkaç gün sersemliyorlar ama tekrar alışana kadar kendi haline bırakın. Bir de file aldım onu taktık şuan istese de atlayamıyor.
Hocam bizim terasın üstü kapalı değil, file işi olmaz. İnşallah hayata tutunur geri gelirse eve başka yöntemler düşüneceğiz.