Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok üzüldüm sizin kedinize. 15 sene kolay değildir. İnşallah sizin geçirdiğiniz vakit kadar bende geçirebilirim
İnşallah daha çok uzun yıllar vakit geçirirsiniz ben küçük kardeşim ile beraber büyüdüler.. fotoğrafları hala duruyor hep benimle beraberdi..



Şimdi sadece fotoğraflara bakıp anabiliyoruz malesef..