• 30-05-2023, 20:58:09
    #1
    Geçen sene ağustos ayında aldığım cihazımın pil sağlığı %95 seviyelerine kadar geriledi ve altını çizerek belirtmek istiyorum ki çift telefon kullandığım için tam şarjım 1.5 - 2 gün arasında gidiyor ve bu şekildeyken bile pil sağlığında ciddi bir düşüş söz konusu. Pil sağlığımızı daha iyileştirebilir hale getirmek için neler yapabiliriz.
    Örneğin şarjdayken oynamamak gibi...
  • 30-05-2023, 21:00:18
    #2
    %86 ya düştü benim sizden bir kaç önce aldım sadece 95 çok çok iyi bence.
  • 30-05-2023, 21:00:32
    #3
    Kurumsal PLUS
    Hocam baya bir zaman geçmiş %95 olması çok normal.Kullandığınız adaptör ve şarj aleti orjinal mi ? Ve %20 'nin altına düştüğünde mi şarj ediyorsunuz?
  • 30-05-2023, 21:00:42
    #4
    6 ay oldu, iyileştirilmiş pil şarjı modunda kullanıyorum
    pil sağlığı %97
  • 30-05-2023, 21:02:10
    #5
    opseques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay oldu, iyileştirilmiş pil şarjı modunda kullanıyorum
    pil sağlığı %97
    Benimde 9 - 10 ayda %95 ve dediğim gibi şarjım tam dolduğunda en az 36 - 48 saat tekrar şarja takmıyorum
  • 30-05-2023, 21:02:30
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    %100 şarj olması için beklemeyin %70 olunca çıkarın %20 altına düşmeden takın. Ekstra olarak konum kısıtlamasına gidebilirsiniz. Bir çok uygulama gereksiz osla da konumunuzu kullanıyor. Bunlara ek de 11lerin kronik sıkıntısı pil sağlığı sanırım. 1 haftada %2 geriledi benimki. Model yükseltme şansınız varsa yükseltin ben öyle yapacağım..
  • 30-05-2023, 21:03:06
    #7
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam baya bir zaman geçmiş %95 olması çok normal.Kullandığınız adaptör ve şarj aleti orjinal mi ? Ve %20 'nin altına düştüğünde mi şarj ediyorsunuz?
    Orijinal hızlı şarj adaptörü mevcut, şarja taktığımda altına buz kalıbı koyarak aşırı ısınmasını önlüyorum.
    %20 civarına geldiğinde şarja takıyorum
  • 30-05-2023, 21:04:05
    #8
    alierenakts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 şarj olması için beklemeyin %70 olunca çıkarın %20 altına düşmeden takın. Ekstra olarak konum kısıtlamasına gidebilirsiniz. Bir çok uygulama gereksiz osla da konumunuzu kullanıyor. Bunlara ek de 11lerin kronik sıkıntısı pil sağlığı sanırım. 1 haftada %2 geriledi benimki. Model yükseltme şansınız varsa yükseltin ben öyle yapacağım..
    Tam olarak 4 ay boyunca %100de kullandım ama ondan sonrasında 99 98 97 96 95 peş peşe geldi ve sanırsam bu şekilde devam edecek
  • 30-05-2023, 21:05:19
    #9
    Kurumsal PLUS
    ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orijinal hızlı şarj adaptörü mevcut, şarja taktığımda altına buz kalıbı koyarak aşırı ısınmasını önlüyorum.
    %20 civarına geldiğinde şarja takıyorum

    Buz kalıbı?

    Hocam pile zarar verir yaz ayında değiliz ki koyasınız