Geçen sene ağustos ayında aldığım cihazımın pil sağlığı %95 seviyelerine kadar geriledi ve altını çizerek belirtmek istiyorum ki çift telefon kullandığım için tam şarjım 1.5 - 2 gün arasında gidiyor ve bu şekildeyken bile pil sağlığında ciddi bir düşüş söz konusu. Pil sağlığımızı daha iyileştirebilir hale getirmek için neler yapabiliriz.
Örneğin şarjdayken oynamamak gibi...