Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
%100 şarj olması için beklemeyin %70 olunca çıkarın %20 altına düşmeden takın. Ekstra olarak konum kısıtlamasına gidebilirsiniz. Bir çok uygulama gereksiz osla da konumunuzu kullanıyor. Bunlara ek de 11lerin kronik sıkıntısı pil sağlığı sanırım. 1 haftada %2 geriledi benimki. Model yükseltme şansınız varsa yükseltin ben öyle yapacağım..