Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam baya bir zaman geçmiş %95 olması çok normal.Kullandığınız adaptör ve şarj aleti orjinal mi ? Ve %20 'nin altına düştüğünde mi şarj ediyorsunuz?
Orijinal hızlı şarj adaptörü mevcut, şarja taktığımda altına buz kalıbı koyarak aşırı ısınmasını önlüyorum.
%20 civarına geldiğinde şarja takıyorum