• 28-05-2023, 11:58:28
    #10
    Kenzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam korkudan değilde çevrem önermiyor kötü bir bir şey gibi görülüyor motorlar


    Durum orta seviye hocam araba almak için 3 sene biriktirmem gerekicek beklemekten nefret ediyorum saçma geliyor sabırsız bir insanım


    Hocam bana araba mantıklı geliyor ama onun içinde 3 yıl bekleyip biriktirmem gerekicek sabırsızım yani


    Bekarım hocam daha önce bende arkadaşlarımın motorlarına beni eve bırakmaları için binmiştim dediğiniz gibi güzel hissettiriyor ancak kasksız gittiğinde rüzgardan gözlerim yaşarmıştı ve virajlarda motor eğilirken biraz korkutucu oluyordu

    Kasksız ve korumasız binemezsiniz ama 150 ile giderken altınızda bir şeyin bağırması ve hayatınızı bir çukura girmenize bağlı olduğunu bildiğinizde o adrenalin size her şeyi unutturur. Araba bakıyorum şimdi motoru satmamak için her şeyi deniyorum.
  • 28-05-2023, 12:07:03
    #11
    4 teker üstü kapalı herzaman iyidir. Hep tek olmıcaksınız sonucda araba iyidir imkan varsa.
  • 28-05-2023, 12:20:36
    #12
    Motor sevdalıları kızacak ama motor alıp da motoru sürekli kullanarak 45 yaşını geçen görmedim ben genelde 25 i bile göremeden giderler. 45 e ulaşan ya az kullanıyordur ya şanslıdır. Ya da motoru erkenden satmıştır.
  • 28-05-2023, 12:22:29
    #13
    Bütçeniz varsa araba motor da alabilirsiniz fakat çok tehlikeli gerçekten. İsterseniz profesyonel yarışçılar kadar iyi sürün karşınıza bi araba çıktığı anda hayatınız kararıyor hocam. Motor kazası hafife alınmaz Allah korusun kalıcı rahatsızlıklar çekebilirsiniz ömür boyu.
  • 28-05-2023, 12:24:01
    #14
    Mdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorum varken motor süper bişey diye düşünüyordum ama araba alınca tamamen fikrim değişti kesinlikle araba

    Neye göre kime göre?
    Kapımın önünde arabada var motorda ama bir şey taşımam gerekiyorsa veya 2 kişiden fazla kişiyle bir yere gitmem gerekiyorsa arabaya biniyorum onun dışında arabaya binmem.

    Sebebi basit fazla yakıyor, masrafları ağır birde sürüş zihniyetime ters.
    Biraz agresif sürüşü seviyoruz yanlama teker yapma vs. ondan dolayı araba ihtiyaç (özellikle kışın), motor keyfi...
  • 28-05-2023, 12:27:09
    #15
    Kenzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam korkudan değilde çevrem önermiyor kötü bir bir şey gibi görülüyor motorlar


    Durum orta seviye hocam araba almak için 3 sene biriktirmem gerekicek beklemekten nefret ediyorum saçma geliyor sabırsız bir insanım


    Hocam bana araba mantıklı geliyor ama onun içinde 3 yıl bekleyip biriktirmem gerekicek sabırsızım yani


    Bekarım hocam daha önce bende arkadaşlarımın motorlarına beni eve bırakmaları için binmiştim dediğiniz gibi güzel hissettiriyor ancak kasksız gittiğinde rüzgardan gözlerim yaşarmıştı ve virajlarda motor eğilirken biraz korkutucu oluyordu
    Yerinde olsam motor alırım o süreçte araba için paramı biriktiririm.

    Zaten ülkenin ekonomik şartlarında aldığın bir maldan zarar etme ihtimalin yok denecek kadar düşük ihtimal.

    Para biriktirdiğin süreçte motorun değeri de artar gider araba parana ekler araba alırsın.
  • 28-05-2023, 12:32:30
    #16
    Hem araba hem motor sürücüsü olarak diyorum, 25 km az bir mesafe değil. İmkanınız varsa araba alın yoksa küçük bir motor alın. Motor alacaksanız ekipman alın yoksa almayın. Motor şakaya gelmez heleki kışın çok zor olur. Şimdiden hayırlı olsun
  • 28-05-2023, 12:38:04
    #17
    Motor daha mantıklı tabi tüm önlemlerinizi de almak gerek kask vs. Sonuçta yarış motoru alamayacaksınız ayağımı yerden kessin yeter. Burda kızlar bile sürüyor scooter falan. Bence mantıklı gibi bilmiyorum son karar sizin
  • 28-05-2023, 12:51:38
    #18
    Motoru nerde kullanacagin önemli, küçük yerlerde ise olabilir ama istanbul gibi bir yer de kullanacaksınız, yaşam güvenliğiniz için tavsiye etmem. Malum bilerek üstünüze süren olur, sıkıştıran olur vs vss.