Kenzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kasksız ve korumasız binemezsiniz ama 150 ile giderken altınızda bir şeyin bağırması ve hayatınızı bir çukura girmenize bağlı olduğunu bildiğinizde o adrenalin size her şeyi unutturur. Araba bakıyorum şimdi motoru satmamak için her şeyi deniyorum.
