Motor sevdalıları kızacak ama motor alıp da motoru sürekli kullanarak 45 yaşını geçen görmedim ben genelde 25 i bile göremeden giderler. 45 e ulaşan ya az kullanıyordur ya şanslıdır. Ya da motoru erkenden satmıştır.