Hocam korkudan değilde çevrem önermiyor kötü bir bir şey gibi görülüyor motorlar
Durum orta seviye hocam araba almak için 3 sene biriktirmem gerekicek beklemekten nefret ediyorum saçma geliyor sabırsız bir insanım
Hocam bana araba mantıklı geliyor ama onun içinde 3 yıl bekleyip biriktirmem gerekicek sabırsızım yani
Bekarım hocam daha önce bende arkadaşlarımın motorlarına beni eve bırakmaları için binmiştim dediğiniz gibi güzel hissettiriyor ancak kasksız gittiğinde rüzgardan gözlerim yaşarmıştı ve virajlarda motor eğilirken biraz korkutucu oluyordu
Yerinde olsam motor alırım o süreçte araba için paramı biriktiririm.
Zaten ülkenin ekonomik şartlarında aldığın bir maldan zarar etme ihtimalin yok denecek kadar düşük ihtimal.
Para biriktirdiğin süreçte motorun değeri de artar gider araba parana ekler araba alırsın.