Motorum varken motor süper bişey diye düşünüyordum ama araba alınca tamamen fikrim değişti kesinlikle araba
Neye göre kime göre?
Kapımın önünde arabada var motorda ama bir şey taşımam gerekiyorsa veya 2 kişiden fazla kişiyle bir yere gitmem gerekiyorsa arabaya biniyorum onun dışında arabaya binmem.
Sebebi basit fazla yakıyor, masrafları ağır birde sürüş zihniyetime ters.
Biraz agresif sürüşü seviyoruz yanlama teker yapma vs. ondan dolayı araba ihtiyaç (özellikle kışın), motor keyfi...