Merhaba.
Deprem bölgesinde ikamet ediyorum. Evimiz yıkıldığı için geçici bir prefabrik ev yaptık. Haliyle bu eve internet bağlatılamıyor, mevcut türk telekom aboneliğimi iptal ettim.
Kablosuz internet için 2 seçeneğim var. TerraSupernet aylık 150 TL, KURULUM : 2500 TL Modem varsa 2250
TURKCELL SUBERBOX bu bölgede hiç çekmiyor.
Bu fiyat sizce nasıl?
Terra Supernet 2250 TL Kurulum Ücreti
10
●314
- 27-05-2023, 18:26:51https://www.terrasupernet.com.tr/paketler.php
Paketleri çok pahalı ve aşı berbat siteleri var. Kurulum ücreti de çok ama çok pahalı hocam. Başka bir imkanınız yokmuydu. - 27-05-2023, 18:28:32Hocam Hatayda mecburen herkes kablosuz sağlayıcıya geçiyor. Kablosuz sağlayıcı olarak 2 yer biliyorum onları da belirttim. Mağdur duruma düşüyoruz ve bu kurulum ücretine kimse tepki göstermiyor. Elimiz kolumuz bağlı.RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2023, 18:46:21Öncelikle geçmiş olsun hocam, umarım can kaybınız yoktur. Bölgenizde Turkcell veya Türk Telekom hâla 4G üzerinden hizmet verebilecek durumda değil anladığım kadarıyla. Kurulum ücreti gerekçeleri nedir? Verilen ekipmandan dolayı mı? Yoksa arz - talep ile kriz anında anlamsız bir "fahiş kâr payı" beklentisi mi?XLRThetis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2023, 18:50:40Can kaybımız yok çok şükür. Terra Supernetin 2500 fiyat çekmesini anlamıyorum. Zaten Hatay asıllı bir firma. Deprem zamanı fiyatları düşürürler beklentisindeyken her geçen ayda daha da zamlanıyor. Çatıya antene benzer bir cihaz takıyorlar. Modem 250 TL. Toplam 2500 TL. Haliyle internetsiz olmuyor mobil internetle de bir yere varamıyoruz. Turkcell vs. bırakın interneti 144p video bile izleyemiyor buradakiler.pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2023, 19:07:15Ne diyeceğimi bilemiyorum, böyle bir dönemde internet bir çok kişinin aynı zamanda işi ve gelir kaynağı iken bu denli büyük firmaların kaç aydır bir çözüm yolu üretememesi acı. Sizin gibi bu konuda tepki gösterebilecek, imza - isim ile şikayet oluşturabilecek insanlar bulabilirseniz belki kaymakamlığa ve belediyeye bir şikayette, başvuru da bulunup forumdan twitterda gündeme gelmesi için destek istemek, küçük - büyük demeden basın kuruluşlarına bu durum hakkında taleplerinizi - mağduriyetinizi anlatan bir yazı göndermek belki seçim sonrasında dikkat çekebilir.XLRThetis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2023, 19:11:23uzaynet diye bir firma da var sanırsam 500₺ kurulum ücreti alıyorlar bir inceleyin isterseniz.