pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun hocam, umarım can kaybınız yoktur. Bölgenizde Turkcell veya Türk Telekom hâla 4G üzerinden hizmet verebilecek durumda değil anladığım kadarıyla. Kurulum ücreti gerekçeleri nedir? Verilen ekipmandan dolayı mı? Yoksa arz - talep ile kriz anında anlamsız bir "fahiş kâr payı" beklentisi mi?
Can kaybımız yok çok şükür. Terra Supernetin 2500 fiyat çekmesini anlamıyorum. Zaten Hatay asıllı bir firma. Deprem zamanı fiyatları düşürürler beklentisindeyken her geçen ayda daha da zamlanıyor. Çatıya antene benzer bir cihaz takıyorlar. Modem 250 TL. Toplam 2500 TL. Haliyle internetsiz olmuyor mobil internetle de bir yere varamıyoruz. Turkcell vs. bırakın interneti 144p video bile izleyemiyor buradakiler.