Merhaba.
Deprem bölgesinde ikamet ediyorum. Evimiz yıkıldığı için geçici bir prefabrik ev yaptık. Haliyle bu eve internet bağlatılamıyor, mevcut türk telekom aboneliğimi iptal ettim.
Kablosuz internet için 2 seçeneğim var. TerraSupernet aylık 150 TL, KURULUM : 2500 TL Modem varsa 2250
TURKCELL SUBERBOX bu bölgede hiç çekmiyor.
Bu fiyat sizce nasıl?
Öncelikle geçmiş olsun hocam, umarım can kaybınız yoktur. Bölgenizde Turkcell veya Türk Telekom hâla 4G üzerinden hizmet verebilecek durumda değil anladığım kadarıyla. Kurulum ücreti gerekçeleri nedir? Verilen ekipmandan dolayı mı? Yoksa arz - talep ile kriz anında anlamsız bir "fahiş kâr payı" beklentisi mi?