XLRThetis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Can kaybımız yok çok şükür. Terra Supernetin 2500 fiyat çekmesini anlamıyorum. Zaten Hatay asıllı bir firma. Deprem zamanı fiyatları düşürürler beklentisindeyken her geçen ayda daha da zamlanıyor. Çatıya antene benzer bir cihaz takıyorlar. Modem 250 TL. Toplam 2500 TL. Haliyle internetsiz olmuyor mobil internetle de bir yere varamıyoruz. Turkcell vs. bırakın interneti 144p video bile izleyemiyor buradakiler.
Ne diyeceğimi bilemiyorum, böyle bir dönemde internet bir çok kişinin aynı zamanda işi ve gelir kaynağı iken bu denli büyük firmaların kaç aydır bir çözüm yolu üretememesi acı. Sizin gibi bu konuda tepki gösterebilecek, imza - isim ile şikayet oluşturabilecek insanlar bulabilirseniz belki kaymakamlığa ve belediyeye bir şikayette, başvuru da bulunup forumdan twitterda gündeme gelmesi için destek istemek, küçük - büyük demeden basın kuruluşlarına bu durum hakkında taleplerinizi - mağduriyetinizi anlatan bir yazı göndermek belki seçim sonrasında dikkat çekebilir.