ksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılımcı Maaşları HK.
40
●5.450
- 26-05-2023, 16:53:04Yahu C# geliştiricisiyim. Bir arkadaş gelmiş diyor ki bunlar çok eski dil. Önerdiği dil de JS.
JS 1995 yılında çıktı bilgisi var mı bilmiyorum.
SQL e bir şey katmaz diyor her kafadan sallamış.
C#, SQL ağırlıklı olarak yanında ASP.NET ve diğer web dilleri ile beraber bulunduğum firmada
35.000+araba+mazot+ yıllık olarak belirli bir fiyata programlar için ayrı bir anlaşmamız var.
Ankara da yaşıyorum 22 yaşındayım. Dışarı ekstra işlerim de oluyor olmuyor değil bu arada. - 26-05-2023, 17:15:35Jouns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇalıştığım şirket nedeniyle bu konularda detaylı bilgi vermem sıkıntı olabilir. O yüzden konuşamıyorumMasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2023, 18:25:41Siz nasıl böyle işler bulabildiniz arkadaşlar ya mezun olalı 1 sene olacak neredeyse şuanda çalıştığım şirket 11k veriyordu zorla 15k ya cıkarttım sigortam bile yok
malesef küçük şirketlerde çalışılmaması gerekiyor ama iş yok mecburiyetten çalışıyorum ek r10 dan işler ne kadar yapabilirsem de bonus oluyor malesef :/
- 26-05-2023, 20:45:046 ay kendini eğitime çekmistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malesef küçük şirketlerde çalışılmaması gerekiyor ama iş yok mecburiyetten çalışıyorum ek r10 dan işler ne kadar yapabilirsem de bonus oluyor malesef :/