mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tertemiz moralim bozuldu ya hocam ben bilgisayar programcılığı bitirdim ve şuan bilgi bakımından üstüne koymadım 0'ım DGS ile de çok zor gibi bana yol gösterirmisiniz
6 ay kendini eğitime çek