Yahu C# geliştiricisiyim. Bir arkadaş gelmiş diyor ki bunlar çok eski dil. Önerdiği dil de JS.
JS 1995 yılında çıktı bilgisi var mı bilmiyorum.
SQL e bir şey katmaz diyor her kafadan sallamış.
C#, SQL ağırlıklı olarak yanında ASP.NET ve diğer web dilleri ile beraber bulunduğum firmada
35.000+araba+mazot+ yıllık olarak belirli bir fiyata programlar için ayrı bir anlaşmamız var.
Ankara da yaşıyorum 22 yaşındayım. Dışarı ekstra işlerim de oluyor olmuyor değil bu arada.