Siz nasıl böyle işler bulabildiniz arkadaşlar ya mezun olalı 1 sene olacak neredeyse şuanda çalıştığım şirket 11k veriyordu zorla 15k ya cıkarttım sigortam bile yok malesef küçük şirketlerde çalışılmaması gerekiyor ama iş yok mecburiyetten çalışıyorum ek r10 dan işler ne kadar yapabilirsem de bonus oluyor malesef :/