• 18-05-2023, 13:02:09
    #1
    Forumda bir kaç arkadaşla birlikte bir d*landırılma olayı oldu. Bu arkadaşlar ile birlikte savcılığa suç duyurusunda bulunacağız. Şikayette bulunurken diğer arkadaşların da isimlerini dosyaya eklemem mi gerekiyor yoksa onlar şahsi olarak başvurması mı gerekiyor? Tek bir şikayet dilekçesine nasıl getiriyoruz?
  • 18-05-2023, 13:05:20
    #2
    siz kendi adınıza şikayetçi olun ama şikayetinizde diğer dolandırılan arkadaşların da olduğunu ve onlarında isimlerini ifadenizde geçirin. zaten savcılık hepsini tek 1 dosyada toplar. ve sonra 1 kişi başına ceza 3 yılsa 10 kişiyi dolandırsa 30 yıl yer.
  • 18-05-2023, 13:05:33
    #3
    tavsiyem, 1 avukat bulup tek bir dava üzerinden farklı dilekçeler oluşturarak devam etmeniz.
  • 18-05-2023, 13:11:46
    #4
    O konuyu bir avukatla görüşün. Dolandırıldık dediğimiz çoğu şey yasada ticari anlaşmazlık olarak yorumlanıyor.
  • 18-05-2023, 13:14:24
    #5
    🏆UK&US Şirket Kurulumu🏆
    @Fahrettin; 'e danışın dilerseniz
  • 18-05-2023, 13:16:40
    #6
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuyu bir avukatla görüşün. Dolandırıldık dediğimiz çoğu şey yasada ticari anlaşmazlık olarak yorumlanıyor.
    Hocam işi teslim etmiyor kesinlikle sürekli oyalıyor, ücret iadesi de yapmıyor. + Daha önce aynı kişi multi üyelikle başka kişileri yine bu şekilde oyalayıp d*landırıp kaçmış.
  • 18-05-2023, 13:17:10
    #7
    mofrad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Fahrettin; 'e danışın dilerseniz
    Hemen ulaşıyorum hocam
  • 18-05-2023, 14:21:25
    #8
    StkGOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işi teslim etmiyor kesinlikle sürekli oyalıyor, ücret iadesi de yapmıyor. + Daha önce aynı kişi multi üyelikle başka kişileri yine bu şekilde oyalayıp d*landırıp kaçmış.
    O konuyu muhtemelen ticari anlaşmazlık olarak değerlendirecekler. Ceza davası belki ticarinin sonrasında açılır. Bir bilene sormak lazım. Benim bildiğim bu.