Forumda bir kaç arkadaşla birlikte bir d*landırılma olayı oldu. Bu arkadaşlar ile birlikte savcılığa suç duyurusunda bulunacağız. Şikayette bulunurken diğer arkadaşların da isimlerini dosyaya eklemem mi gerekiyor yoksa onlar şahsi olarak başvurması mı gerekiyor? Tek bir şikayet dilekçesine nasıl getiriyoruz?