Hocam işi teslim etmiyor kesinlikle sürekli oyalıyor, ücret iadesi de yapmıyor. + Daha önce aynı kişi multi üyelikle başka kişileri yine bu şekilde oyalayıp d*landırıp kaçmış.
O konuyu muhtemelen ticari anlaşmazlık olarak değerlendirecekler. Ceza davası belki ticarinin sonrasında açılır. Bir bilene sormak lazım. Benim bildiğim bu.