siz kendi adınıza şikayetçi olun ama şikayetinizde diğer dolandırılan arkadaşların da olduğunu ve onlarında isimlerini ifadenizde geçirin. zaten savcılık hepsini tek 1 dosyada toplar. ve sonra 1 kişi başına ceza 3 yılsa 10 kişiyi dolandırsa 30 yıl yer.