Arkadaşlar, Merhaba.
24 yaşındayım ve temizlikçi olarak çalışıyorum. Bilgisayar üzerinde vakit geçirmeyi seviyorum. 2017 yılından bu yana Uluslararsı Plak Şirketlerinde çalışıyorum. Türkiye'de ki ekonomi sebebi nedeni ile elimdeki tüm ekipmanları (Referans Monitör, Monitör vs.) sattım. Geçinme konusunda zoruklar yaşıyorum. R10 üzerinden ek iş fırsatları arıyorum ve SMM, Dijital Ürün Satışı yapmak istiyorum. Bu konuda bana ne yapmamı önerirsiniz? Evlenmek istiyorum fakat piyasaya yetişemiyorum.... Okuduğunuz için teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
Ne yapabilirim? Nasıl başlamalıyım?
4
●234
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 11-05-2023, 00:40:14Yanıtınız için teşekkür ederim. Mix, Mastering ve ses yönünden kendimi iyi hissediyorum fakat dolar bazında ve oldukça düşük rakam. Bilgisayara oturup kendi işim ile çalışmak istiyorum. R10 'da oldukça kişi başarmış sayılır. Neredeyse tüm konuları okuyup bilgi topluyorum maalesef el vermiyor. Amacım tek seferde büyük rakamlara ulaşmak değil gün geçtikçe kazanmak/kaybetmek. Umarım bir gün başarır ve bu konuyu güncellerim...Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2023, 00:47:48Hocam forumda herkes başarmış diye kendinizi salmamalısınız forumdaki en önemli husus ''Kalite''dir. Forumu takip edin hangi işlere daha çok ilgi gösteriliyor, veya hangi sektör daha canlı aktif iş olanağı sunuyor ve sonra kendinizi o işe adayabilirsiniz kendinizi geliştirip güzel ve kaliteli işler çıkartabilirsiniz, Unutmayın her zaman Sade ve Kaliteli işler tercih edilmektedir. Hakkınızda hayırlısı olsuncricced adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle