• 11-05-2023, 00:32:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar, Merhaba.

    24 yaşındayım ve temizlikçi olarak çalışıyorum. Bilgisayar üzerinde vakit geçirmeyi seviyorum. 2017 yılından bu yana Uluslararsı Plak Şirketlerinde çalışıyorum. Türkiye'de ki ekonomi sebebi nedeni ile elimdeki tüm ekipmanları (Referans Monitör, Monitör vs.) sattım. Geçinme konusunda zoruklar yaşıyorum. R10 üzerinden ek iş fırsatları arıyorum ve SMM, Dijital Ürün Satışı yapmak istiyorum. Bu konuda bana ne yapmamı önerirsiniz? Evlenmek istiyorum fakat piyasaya yetişemiyorum.... Okuduğunuz için teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • E-Book satın almayı düşünmeyin de ne yapıyorsanız yapın hocam ilgili ve kendinizi yetenekli bulduğunuz dallarda koşturabilirsiniz
  • 11-05-2023, 00:35:15
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    E-Book satın almayı düşünmeyin de ne yapıyorsanız yapın hocam ilgili ve kendinizi yetenekli bulduğunuz dallarda koşturabilirsiniz
  • 11-05-2023, 00:40:14
    #3
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Book satın almayı düşünmeyin de ne yapıyorsanız yapın hocam ilgili ve kendinizi yetenekli bulduğunuz dallarda koşturabilirsiniz
    Yanıtınız için teşekkür ederim. Mix, Mastering ve ses yönünden kendimi iyi hissediyorum fakat dolar bazında ve oldukça düşük rakam. Bilgisayara oturup kendi işim ile çalışmak istiyorum. R10 'da oldukça kişi başarmış sayılır. Neredeyse tüm konuları okuyup bilgi topluyorum maalesef el vermiyor. Amacım tek seferde büyük rakamlara ulaşmak değil gün geçtikçe kazanmak/kaybetmek. Umarım bir gün başarır ve bu konuyu güncellerim...
  • 11-05-2023, 00:42:43
    #4
    Allah yolunuzu açık etsin.
  • 11-05-2023, 00:47:48
    #5
    cricced adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanıtınız için teşekkür ederim. Mix, Mastering ve ses yönünden kendimi iyi hissediyorum fakat dolar bazında ve oldukça düşük rakam. Bilgisayara oturup kendi işim ile çalışmak istiyorum. R10 'da oldukça kişi başarmış sayılır. Neredeyse tüm konuları okuyup bilgi topluyorum maalesef el vermiyor. Amacım tek seferde büyük rakamlara ulaşmak değil gün geçtikçe kazanmak/kaybetmek. Umarım bir gün başarır ve bu konuyu güncellerim...
    Hocam forumda herkes başarmış diye kendinizi salmamalısınız forumdaki en önemli husus ''Kalite''dir. Forumu takip edin hangi işlere daha çok ilgi gösteriliyor, veya hangi sektör daha canlı aktif iş olanağı sunuyor ve sonra kendinizi o işe adayabilirsiniz kendinizi geliştirip güzel ve kaliteli işler çıkartabilirsiniz, Unutmayın her zaman Sade ve Kaliteli işler tercih edilmektedir. Hakkınızda hayırlısı olsun