Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar, Merhaba.
24 yaşındayım ve temizlikçi olarak çalışıyorum. Bilgisayar üzerinde vakit geçirmeyi seviyorum. 2017 yılından bu yana Uluslararsı Plak Şirketlerinde çalışıyorum. Türkiye'de ki ekonomi sebebi nedeni ile elimdeki tüm ekipmanları (Referans Monitör, Monitör vs.) sattım. Geçinme konusunda zoruklar yaşıyorum. R10 üzerinden ek iş fırsatları arıyorum ve SMM, Dijital Ürün Satışı yapmak istiyorum. Bu konuda bana ne yapmamı önerirsiniz? Evlenmek istiyorum fakat piyasaya yetişemiyorum.... Okuduğunuz için teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.