cricced adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanıtınız için teşekkür ederim. Mix, Mastering ve ses yönünden kendimi iyi hissediyorum fakat dolar bazında ve oldukça düşük rakam. Bilgisayara oturup kendi işim ile çalışmak istiyorum. R10 'da oldukça kişi başarmış sayılır. Neredeyse tüm konuları okuyup bilgi topluyorum maalesef el vermiyor. Amacım tek seferde büyük rakamlara ulaşmak değil gün geçtikçe kazanmak/kaybetmek. Umarım bir gün başarır ve bu konuyu güncellerim...
Hocam forumda herkes başarmış diye kendinizi salmamalısınız forumdaki en önemli husus ''Kalite''dir. Forumu takip edin hangi işlere daha çok ilgi gösteriliyor, veya hangi sektör daha canlı aktif iş olanağı sunuyor ve sonra kendinizi o işe adayabilirsiniz kendinizi geliştirip güzel ve kaliteli işler çıkartabilirsiniz, Unutmayın her zaman Sade ve Kaliteli işler tercih edilmektedir. Hakkınızda hayırlısı olsun