Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-Book satın almayı düşünmeyin de ne yapıyorsanız yapın hocam ilgili ve kendinizi yetenekli bulduğunuz dallarda koşturabilirsiniz
Yanıtınız için teşekkür ederim. Mix, Mastering ve ses yönünden kendimi iyi hissediyorum fakat dolar bazında ve oldukça düşük rakam. Bilgisayara oturup kendi işim ile çalışmak istiyorum. R10 'da oldukça kişi başarmış sayılır. Neredeyse tüm konuları okuyup bilgi topluyorum maalesef el vermiyor. Amacım tek seferde büyük rakamlara ulaşmak değil gün geçtikçe kazanmak/kaybetmek. Umarım bir gün başarır ve bu konuyu güncellerim...