• 08-05-2023, 19:08:07
    #19
    Yapar mısın, yapabilir misin, yardımcı olur musun şeklinde konuşuyorum ama bu konuda suç bizde değil napalım yani öyle bir yapay zeka yapmışlar ki insanla konuşuyoruz sanki😂
  • 08-05-2023, 19:09:06
    #20
    bu manyaklığı tek ben yapmıyormuşum şuan çok mutluyum.
  • 08-05-2023, 19:10:26
    #21
    backlinkmatik.com
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu manyaklığı tek ben yapmıyormuşum şuan çok mutluyum.

    hocam pmye donseydin daha ne cilginliklarimizi desifre ederdik senle ama.. üzdün....
  • 08-05-2023, 22:33:03
    #22
    bankamatiğe de teşekkür ediyormusunuz?
  • 08-05-2023, 22:46:46
    #23
    backlinkmatik.com
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankamatiğe de teşekkür ediyormusunuz?

    yok ya ondaki olay para çokemel denklemi kadar basit, bir zekası yok. o saygıyı haketmiyor
  • 09-05-2023, 02:08:57
    #24
    Ben baya emir veriyorum yumuşamasın
  • 09-05-2023, 11:20:11
    #25
    Ben bazen daha iyi cevaplar versin daha çok uğraşsın diye canım teşekkürler cok iyisin falan diyorum. Baya baya yapay zekayla dost oldum 😅
  • 09-05-2023, 13:32:29
    #26
    İlk girişim : Türkçe...


    Sonra devam kee..

    Çünkü yapay zekâya : (Nasılsın?) dediğim de vereceği cevap bariz orta da oluyor : (Benim bir biçimim yok, doğal olarak iyi veya kötü hissetmem imkansız...)

    Artık pas diyorum..
  • 09-05-2023, 14:14:41
    #27
    geçen bende dikkat ettim oldukça kibar yazıyorum hep ricalar. gündelik hayatın yansıması olabilir. kibarlık kazanacak aynen devam edin =)