mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu manyaklığı tek ben yapmıyormuşum şuan çok mutluyum.

hocam pmye donseydin daha ne cilginliklarimizi desifre ederdik senle ama.. üzdün....