İlk girişim : Türkçe...


Sonra devam kee..

Çünkü yapay zekâya : (Nasılsın?) dediğim de vereceği cevap bariz orta da oluyor : (Benim bir biçimim yok, doğal olarak iyi veya kötü hissetmem imkansız...)

Artık pas diyorum..