• 05-05-2023, 09:42:03
    #1
    2. el fiat palio 2011 model araç var elimde fiat servisi bunu piyasa fiyatının biraz altında alıyor.
    Sorum şu Egea cross urban modeli ile Egea Hb modeli arasında kalıyorum.
    Fiat alacak olsanız öneriniz nedir. Ticari öneriler hariç.
    Teşekkürler.

    Düzeltme
    Sıfır araç olmadığı için 2. El bakıyorum benzin hb az yakan 485 bin tl limit önerilere açığım
  • 05-05-2023, 09:45:54
    #2
    alpak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. el fiat palio 2011 model araç var elimde fiat servisi bunu piyasa fiyatının biraz altında alıyor.
    Sorum şu Egea cross urban modeli ile Egea Hb modeli arasında kalıyorum.
    Fiat alacak olsanız öneriniz nedir. Ticari öneriler hariç.
    Teşekkürler.
    Aktif olarak doblo kullanıyoruz ama araba bi garip geliyor bana... Ford düşünürseniz courierler çok kaliteli arabalar. Ama fiat a satıp yeni bi fiat almak zorundaysanız fiorino çok daha mantıklı.
  • 05-05-2023, 09:47:09
    #3
    HB daha mantıklı cross 7 cm kadar yüksek buda yakıt artışı ve performansi olumsuz etkiliyor.
  • 05-05-2023, 09:54:55
    #4
    Fiat değilde başka model düşünürseniz opel Astra 1.4 T veya1.6 T bakın derim onlarda güzel araba hem sağlam hem yol tutuşu filan güzel
  • 05-05-2023, 09:57:50
    #5
    Egea cross çok güzel duruyor dışarıdan sürüşü nasıl bilmiyorum ama
  • 05-05-2023, 09:58:55
    #6
    dışarıdan bakıldığında cross daha güzel gözüküyor. Kullanımı nasıldır ne degildir bilmiyorum.
  • 05-05-2023, 10:08:02
    #7
    Çıpa Marin Store
    Otomatik mi Manuel mi Düşünüyorsunuz en azından şanzıman konusunda bilgi verebilirim Fiat 500L araç sahibi olarak.
  • 05-05-2023, 10:11:31
    #8
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik mi Manuel mi Düşünüyorsunuz en azından şanzıman konusunda bilgi verebilirim Fiat 500L araç sahibi olarak.
    Manuel düşünüyorum.
  • 05-05-2023, 10:12:40
    #9
    HB daha iyi hocam, sedan kullanıyorum HB daha seri kısa olduğu için