Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik mi Manuel mi Düşünüyorsunuz en azından şanzıman konusunda bilgi verebilirim Fiat 500L araç sahibi olarak.
Manuel düşünüyorum.