2. el fiat palio 2011 model araç var elimde fiat servisi bunu piyasa fiyatının biraz altında alıyor.
Sorum şu Egea cross urban modeli ile Egea Hb modeli arasında kalıyorum.
Fiat alacak olsanız öneriniz nedir. Ticari öneriler hariç.
Teşekkürler.
Düzeltme
Sıfır araç olmadığı için 2. El bakıyorum benzin hb az yakan 485 bin tl limit önerilere açığım