2. el fiat palio 2011 model araç var elimde fiat servisi bunu piyasa fiyatının biraz altında alıyor.
Sorum şu Egea cross urban modeli ile Egea Hb modeli arasında kalıyorum.
Fiat alacak olsanız öneriniz nedir. Ticari öneriler hariç.
Teşekkürler.
Aktif olarak doblo kullanıyoruz ama araba bi garip geliyor bana... Ford düşünürseniz courierler çok kaliteli arabalar. Ama fiat a satıp yeni bi fiat almak zorundaysanız fiorino çok daha mantıklı.