2. el fiat palio 2011 model araç var elimde fiat servisi bunu piyasa fiyatının biraz altında alıyor.
Sorum şu Egea cross urban modeli ile Egea Hb modeli arasında kalıyorum.
Fiat alacak olsanız öneriniz nedir. Ticari öneriler hariç.
Teşekkürler.
Düzeltme
Sıfır araç olmadığı için 2. El bakıyorum benzin hb az yakan 485 bin tl limit önerilere açığım
Araç Önerisi Fiat
10
●258
- 05-05-2023, 09:45:54Aktif olarak doblo kullanıyoruz ama araba bi garip geliyor bana... Ford düşünürseniz courierler çok kaliteli arabalar. Ama fiat a satıp yeni bi fiat almak zorundaysanız fiorino çok daha mantıklı.alpak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2023, 09:47:09HB daha mantıklı cross 7 cm kadar yüksek buda yakıt artışı ve performansi olumsuz etkiliyor.
- 05-05-2023, 09:54:55Fiat değilde başka model düşünürseniz opel Astra 1.4 T veya1.6 T bakın derim onlarda güzel araba hem sağlam hem yol tutuşu filan güzel
- 05-05-2023, 10:08:02Otomatik mi Manuel mi Düşünüyorsunuz en azından şanzıman konusunda bilgi verebilirim Fiat 500L araç sahibi olarak.