ArkadaÅŸlar merhabalar,
3 yıllık bir e-ticaret sitem mevcuttu. Geçen yılın sonunda tescil işlemi başlatmıştım.
Fakat markama itirazlar gelmeye başladı ve savunma yapmam gerek. Bir itiraz için savunma göndermiştim fakat dün itibari ile 2 itiraz daha gelmiş.
Profesyonel destek kimden alabilirim, daha önce çalıştığınız kişi veya kurumlar var mıdır?
Marka Tescil İtirazı Hk.
6
●154
- 28-04-2023, 20:06:43benim de başıma geldi geçenlerde.
karşımda büyük şirketin vekilleri vardı.
14 sayfa yazmışlar itiraza. örnekler mahkeme kararları filan sunmuşlar .
ben itiraza cevap süresini kaçırdım.
Yani savunma yapamadım.
ama marka uzmanı kişi incelemiş itirazı haksız buldu.
benim lehine sonuçlandı.
şimdi 2 ay içinde tekrar itiraz etmez veya mahkemeye vermezse marka tescillenecek.
yani hiç savunma yapmasan bile lehine sonuç çıkabilir bilgin olsun. - 28-04-2023, 20:47:45Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebx'e whatsapptan iletişim kurmuştum ama pek ilgilenmediler.Metehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunu şimdi hatırladım Hocam.videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Totalde 3 itiraz var. Bir tanesi çok alakasızdı fakat yinede ayrıntılı dönüş yaptım.
Dün gelen itirazlardan birisi maalesef itiraz eden markayla 2 harf farklılık var. (Her iki markanında anlamı yok, bende rastgele bulmuştum okunuşu basitti)
Diğer itiraz ise ünlü bir pırlanta markası ama bence sebepsiz itirazda bulunmuşlar.
Bu arada hayırlı olsun tescilin Hocam. - 28-04-2023, 21:02:10sağ ol ama 2 ay henüz dolmadı,Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az kaldı.
Buna da itiraz veya mahkemeye gitme hakları var.
ben savunma yapmadığım için marka uzmanları karşı tarafı daha ciddi bulup itirazı kabul eder diyordum,
ama hiç savunma olmasa bile lehine sonuç çıkabiliyormuş bunu öğrenmiş olduk.
senin konuya gelirsek sebepsiz itiraz diyrosun bunlari yapan büyük ihtimal marka büroları.
onlar da müşterilerin haklarını korumaya çalışıyor belki de itirazları başarılı olursa müşteriden ek para alıyor.
butcen varsa sende bir uzman buroyla çalış.
yoksa bakanlik yine de lehine karar verebiliyor hayırlısı