Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Webx;
Metehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Webx; öneririm.
Webx'e whatsapptan iletişim kurmuştum ama pek ilgilenmediler.

videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de başıma geldi geçenlerde.
karşımda büyük şirketin vekilleri vardı.
14 sayfa yazmışlar itiraza. örnekler mahkeme kararları filan sunmuşlar .

ben itiraza cevap süresini kaçırdım.
Yani savunma yapamadım.

ama marka uzmanı kişi incelemiş itirazı haksız buldu.
benim lehine sonuçlandı.
şimdi 2 ay içinde tekrar itiraz etmez veya mahkemeye vermezse marka tescillenecek.

yani hiç savunma yapmasan bile lehine sonuç çıkabilir bilgin olsun.
Konunu şimdi hatırladım Hocam.
Totalde 3 itiraz var. Bir tanesi çok alakasızdı fakat yinede ayrıntılı dönüş yaptım.
Dün gelen itirazlardan birisi maalesef itiraz eden markayla 2 harf farklılık var. (Her iki markanında anlamı yok, bende rastgele bulmuştum okunuşu basitti)
Diğer itiraz ise ünlü bir pırlanta markası ama bence sebepsiz itirazda bulunmuşlar.
Bu arada hayırlı olsun tescilin Hocam.