benim de başıma geldi geçenlerde.
karşımda büyük şirketin vekilleri vardı.
14 sayfa yazmışlar itiraza. örnekler mahkeme kararları filan sunmuşlar .
ben itiraza cevap süresini kaçırdım.
Yani savunma yapamadım.
ama marka uzmanı kişi incelemiş itirazı haksız buldu.
benim lehine sonuçlandı.
şimdi 2 ay içinde tekrar itiraz etmez veya mahkemeye vermezse marka tescillenecek.
yani hiç savunma yapmasan bile lehine sonuç çıkabilir bilgin olsun.