Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webx'e whatsapptan iletişim kurmuştum ama pek ilgilenmediler.



Konunu şimdi hatırladım Hocam.
Totalde 3 itiraz var. Bir tanesi çok alakasızdı fakat yinede ayrıntılı dönüş yaptım.
Dün gelen itirazlardan birisi maalesef itiraz eden markayla 2 harf farklılık var. (Her iki markanında anlamı yok, bende rastgele bulmuştum okunuşu basitti)
Diğer itiraz ise ünlü bir pırlanta markası ama bence sebepsiz itirazda bulunmuşlar.
Bu arada hayırlı olsun tescilin Hocam.
sağ ol ama 2 ay henüz dolmadı,
az kaldı.
Buna da itiraz veya mahkemeye gitme hakları var.

ben savunma yapmadığım için marka uzmanları karşı tarafı daha ciddi bulup itirazı kabul eder diyordum,
ama hiç savunma olmasa bile lehine sonuç çıkabiliyormuş bunu öğrenmiş olduk.

senin konuya gelirsek sebepsiz itiraz diyrosun bunlari yapan büyük ihtimal marka büroları.
onlar da müşterilerin haklarını korumaya çalışıyor belki de itirazları başarılı olursa müşteriden ek para alıyor.

butcen varsa sende bir uzman buroyla çalış.
yoksa bakanlik yine de lehine karar verebiliyor hayırlısı