• 23-04-2023, 20:55:12
    #19
    kadınları değilde yer altını merak ediyorum çok forumda asla kendini açık etmeyen insanlar varmı acaba hep nickleri ile tanıdığımız habere konu olan vs hep merak etmişimdir
  • 23-04-2023, 21:01:56
    #20
    Sorulan basit bir soruyu art niyete taşımışsınız.
  • 23-04-2023, 21:09:21
    #21
    Bence abartmış arkadaşlar, ben varım. Kendimi açıklamaktan da çekinmiyorum. 2 yıldır buradayım hiç sorun yaşamadım. İftar davetine de gelmek istedim ama kadın arkadaşların olup olmayacağından dolayı katılmadım. R10 biraz bu konuda teşvik edici olabilir. ☺
  • 23-04-2023, 21:11:53
    #22
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Fraumxxk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence abartmış arkadaşlar, ben varım. Kendimi açıklamaktan da çekinmiyorum. 2 yıldır buradayım hiç sorun yaşamadım. İftar davetine de gelmek istedim ama kadın arkadaşların olup olmayacağından dolayı katılmadım. R10 biraz bu konuda teşvik edici olabilir. ☺
    Ben de o yüzden sordum kendilerini tanıyalım diye
  • 23-04-2023, 21:44:27
    #23
    Sorulan soru basit bir soruydu , Cevap verenler neden pimi çekilmiş bomba gibi cevaplar vermiş düşündürücü.
    Art niyetli olan birisi konu açmak yerine forumda çevrimiçi olan üyelerden istediğini bulması zor olmazdı diye düşünüyorum..
    • yigityavuzy
    yigityavuzy bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-04-2023, 22:25:48
    #24
    Bizden çok var arkadaşlar. Amacımız sessizce ekmek paramızı hakkıyla kazanmak. Ancak hiç bir zaman burada cinsiyetimi belli edecek bir profil resmi bile kullanmadan çalıştım.
    Çoğunluk fazla olsaydı bana göre işler daha seri ilerledi.
    Kadın erkek fark etmeksizin umarım herkes işini hakkıyla ve hızlıca teslim eder. Alın teri kurumadan emekçilerin hakkı ödenir.
  • 24-04-2023, 00:44:08
    #25
    Sorudan çok yazılan cevaplar artniyetli olmuş sanki.
  • 24-04-2023, 00:52:11
    #26
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorudan çok yazılan cevaplar artniyetli olmuş sanki.
    Hepsi takmış at gözlüğünü kime sallasam diye yer arıyor
  • 24-04-2023, 01:10:50
    #27
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi takmış at gözlüğünü kime sallasam diye yer arıyor
    R10'da bu tarz garip konular açmamak gerek. İnsanlar bir yandan haklı.

    Bir yandan bakılınca da herkes gergin