Bence abartmış arkadaşlar, ben varım. Kendimi açıklamaktan da çekinmiyorum. 2 yıldır buradayım hiç sorun yaşamadım. İftar davetine de gelmek istedim ama kadın arkadaşların olup olmayacağından dolayı katılmadım. R10 biraz bu konuda teşvik edici olabilir. ☺