yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsi takmış at gözlüğünü kime sallasam diye yer arıyor
R10'da bu tarz garip konular açmamak gerek. İnsanlar bir yandan haklı.

Bir yandan bakılınca da herkes gergin