• 23-04-2023, 20:38:00
    #1
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Forumda neredeyse hiç denk gelmedim aramızda kaç kadın üye var acaba yorumlara bekliyorum kendilerini, siz bildiklerinizi de etiketleyebilirsiniz.

    Acaba kadın üyeler daha fazla olsaydı forum ortamı nasıl olurdu
  • 23-04-2023, 20:40:40
    #2
    Kadın veya erkek olmasının hiçbir önemi yok.
    Kadınlar da bizim gibi insanlar onları cinsel obje olarak gören, gösteren, kullanan bu sisteme binlerce kez lanet olsun.
  • 23-04-2023, 20:40:56
    #3
    Konular daha hızlı akardı.
  • 23-04-2023, 20:41:03
    #4
    Kurumsal Üye
    Hocam maksadını ve nedenini anlamadım. Diyelim 1000 diyelim 1 milyon . Tuhaf oldu buralar.
  • 23-04-2023, 20:41:32
    #5
    aramızda kaç nonbinary var (soru)
  • 23-04-2023, 20:43:12
    #6
    şey gibi olmuş rehberim silindi numaralarınızı tekrar atın (sadece bayanlar)
  • 23-04-2023, 20:43:15
    #7
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadın veya erkek olmasının hiçbir önemi yok.
    Kadınlar da bizim gibi insanlar onları cinsel obje olarak gören, gösteren, kullanan bu sisteme binlerce kez lanet olsun.
    Haklısınız hocam da bir ayrım yapmadım
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konular daha hızlı akardı.

    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam maksadını ve nedenini anlamadım. Diyelim 1000 diyelim 1 milyon . Tuhaf oldu buralar.
    Merak ettim sadece hocam
    onlysosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aramızda kaç nonbinary var (soru)
    Değişik
  • 23-04-2023, 20:44:23
    #8
    hiç bir şey olmazdı kadın olsa ne olacak anlamadım. kadınların her yerde farklı bir ayrıcalığı var zaten eminim ki burdada olurdu hiç gerek yok bence
  • 23-04-2023, 20:44:40
    #9
    Forumdan tanıdığım kadınların hemen hepsi çok tehlikeli reis haberin olsun. bir bakmışsın cart diye yemişsin dosyayı. Botnete çevirmişler.