syst3mown3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadın veya erkek olmasının hiçbir önemi yok.
Kadınlar da bizim gibi insanlar onları cinsel obje olarak gören, gösteren, kullanan bu sisteme binlerce kez lanet olsun.
Haklısınız hocam da bir ayrım yapmadım
mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konular daha hızlı akardı.

OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maksadını ve nedenini anlamadım. Diyelim 1000 diyelim 1 milyon . Tuhaf oldu buralar.
Merak ettim sadece hocam
onlysosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aramızda kaç nonbinary var (soru)
Değişik