Kadın veya erkek olmasının hiçbir önemi yok.
Kadınlar da bizim gibi insanlar onları cinsel obje olarak gören, gösteren, kullanan bu sisteme binlerce kez lanet olsun.
Haklısınız hocam da bir ayrım yapmadım
Konular daha hızlı akardı.
Hocam maksadını ve nedenini anlamadım. Diyelim 1000 diyelim 1 milyon . Tuhaf oldu buralar.
Merak ettim sadece hocam
aramızda kaç nonbinary var (soru)
Değişik