• 19-04-2023, 14:46:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben 13 Mart'ta başvuru yapmıştım her şey onaylandı kullanmaya başladım ama bugün e devlete girip bakayım derken bu borç ile karşılaştım. Bu yasanın amacı zaten bağkurdan muaf olmak neden üzerime acaba borç yansıtmışlar, bu normal mi acaba ne yapmam lazım bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

  • Kabul Edilen Cevap
    • bromen106 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhaba arkadaşlar ben 13 Mart'ta başvuru yapmıştım her şey onaylandı kullanmaya başladım ama bugün e devlete girip bakayım derken bu borç ile karşılaştım. Bu yasanın amacı zaten bağkurdan muaf olmak neden üzerime acaba borç yansıtmışlar, bu normal mi acaba ne yapmam lazım bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

      Sosyal medya istisnasından bahsediyorsanız, bağkur tescili yapılıyor, böyle bir muafiyet yok maalesef.
      Bankanıza gelen ödemelerden , %15 kesinti yapılır devlet adına ve verginizi vermiş olursunuz.
  • 19-04-2023, 17:00:12
    #2
    bagkur dan muaf olmak değil kdv den muaf olmak için yapıldı ssk niz yok ise bagkur otomatik oluşuyor
  • 19-04-2023, 17:27:08
    #3
    srhttkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bagkur dan muaf olmak değil kdv den muaf olmak için yapıldı ssk niz yok ise bagkur otomatik oluşuyor
    %15 ödüyoruz hocam ve Bağ-Kur ödememek için çıkarıldı bu yasa zaten yoksa normal şirket açmadan bir farkı yok
  • 19-04-2023, 17:34:35
    #4
    iyi arastirmanizi tavsiye ederim normal şartlarda fatura kesmeniz %18 kdv ve kazanilan miktara göre artan gelir vergisi var bu sistem bunlari ortadan kaldirip gelir vergisini %15 e düşürüyor banada bagkur çıkması mantıksız geliyor ama kanun böyle çıkarılmış
  • 19-04-2023, 17:40:27
    #5
    srhttkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi arastirmanizi tavsiye ederim normal şartlarda fatura kesmeniz %18 kdv ve kazanilan miktara göre artan gelir vergisi var bu sistem bunlari ortadan kaldirip gelir vergisini %15 e düşürüyor banada bagkur çıkması mantıksız geliyor ama kanun böyle çıkarılmış
    Anladım hocam baya bir kişiye sordum okudum kimse buna dair bir şey demedi bu yüzden öyle dedim ilk defa sizden duyuyorum pazartesi gidip durdursam 2. ayın parasını da öder miyim acaba. Birde genç girişimci programına başvursam muaf olur muyum?
  • 19-04-2023, 17:42:37
    #6
    genç girişimci hakkinda forumda konu vardı sanirim tam hakim değilim genç girişimci de 1 yil bagkur ödemiyorsunuz diye biliyorum
  • 19-04-2023, 19:43:45
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kurumsal PLUS
    bromen106 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ben 13 Mart'ta başvuru yapmıştım her şey onaylandı kullanmaya başladım ama bugün e devlete girip bakayım derken bu borç ile karşılaştım. Bu yasanın amacı zaten bağkurdan muaf olmak neden üzerime acaba borç yansıtmışlar, bu normal mi acaba ne yapmam lazım bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

    Sosyal medya istisnasından bahsediyorsanız, bağkur tescili yapılıyor, böyle bir muafiyet yok maalesef.
    Bankanıza gelen ödemelerden , %15 kesinti yapılır devlet adına ve verginizi vermiş olursunuz.
  • 19-04-2023, 20:05:00
    #8
    MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal medya istisnasından bahsediyorsanız, bağkur tescili yapılıyor, böyle bir muafiyet yok maalesef.
    Bankanıza gelen ödemelerden , %15 kesinti yapılır devlet adına ve verginizi vermiş olursunuz.
    Teşekkürler hocam
  • 19-04-2023, 21:42:04
    #9
    Kurumsal PLUS
    bromen106 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam
    Rica ederiz👍