iyi arastirmanizi tavsiye ederim normal şartlarda fatura kesmeniz %18 kdv ve kazanilan miktara göre artan gelir vergisi var bu sistem bunlari ortadan kaldirip gelir vergisini %15 e düşürüyor banada bagkur çıkması mantıksız geliyor ama kanun böyle çıkarılmış
Anladım hocam baya bir kişiye sordum okudum kimse buna dair bir şey demedi bu yüzden öyle dedim ilk defa sizden duyuyorum pazartesi gidip durdursam 2. ayın parasını da öder miyim acaba. Birde genç girişimci programına başvursam muaf olur muyum?