srhttkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bagkur dan muaf olmak değil kdv den muaf olmak için yapıldı ssk niz yok ise bagkur otomatik oluşuyor
%15 ödüyoruz hocam ve Bağ-Kur ödememek için çıkarıldı bu yasa zaten yoksa normal şirket açmadan bir farkı yok