Merhaba arkadaşlar ben 13 Mart'ta başvuru yapmıştım her şey onaylandı kullanmaya başladım ama bugün e devlete girip bakayım derken bu borç ile karşılaştım. Bu yasanın amacı zaten bağkurdan muaf olmak neden üzerime acaba borç yansıtmışlar, bu normal mi acaba ne yapmam lazım bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.