4 Mayısta bedelli askerlik için birliğe teslim olacağım, fakat telefon önerisine ihtiyacım var.
Daha önce bu durumla ilgili tecrübesi olan var mı?
- Telefonun kamerası olmamalı.
- İnternete bağlanmamalı, sadece arama ve sms olmalı.
- Radyo özelliği olsa iyi olur.
Teşekkürler.